"تموم قلب من"



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


98511

تو با تمامِ قلب من...نیومده یکی شدی

به قصد کشتن اومدی...تمامِ زندگی شدی

بیا به قلب عاشقم...بهونه ی جنون بده

اگه مثل من عاشقی...تو هم به من نشون بده

من که بریدم از همه...به اعتمادِ بودنت

دیگه باید چیکار کنم...واسه به دست آوردنت

از لحظه ای که دیدمت...بیرون نمی رم از خودم

دیگه قراره چی بشه...بفهمی عاشقت شدم

دردِ منو کِی می فهمی...عاشقتم چون بی رحمی

دوری اَزم تا رویا شی...عاشقتم هر چی باشی

اگه به هم نمی رسیم...تو با تمامِ من برو

همین برای من بسه...که آرزو کنم تو رو

به من که فکر می کنی...پُر می شم از یکی شدن

همین برای من بسه...که فکر می کنی به من

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 4 / 3برچسب:تموم قلب من,روزبه بمانی,احسان خواجه امیری,ساعت7:17 بعد از ظهرتوسط yousef | |