من از تو معذرت میخوام....



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


98511

نگاه بیقرار من اگه دست از چشات برداشت
اگه این قصه شیرین واست پایان تلخی داشت
اگه هر وقت که دلتنگی صدامو دیگه نشنیدی
اگه فردا زیر بارون منو با دیگری دیدی
من از تو معذرت میخوام اگه از من بدی دیدی

من از تو معذرت میخوام اگه از دوری رنجیدی

من از تو معذرت میخوام که باز چشمات رو تر کردم

من از تو معذرت میخوام که دیگه برنمیگردم

نگو دلگیری از دستم که قدرتو ندونستم
دلم خوشبختیت رو میخواست تو باور کن نتونستم
اگه دستای سرگردون منو از قلب توچیده
من از تو معذرت میخوام گل زیبای ارکیده

من از تو معذرت میخوام که دلگیری و پژمرده

من از تو معذرت میخوام که احساست ترک خورده

من از تو معذرت میخوام



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 26 / 1برچسب:,ساعت10:30 قبل از ظهرتوسط yousef | |