Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


98511

چشمم به راه 

نگاهم رو به سمت تو،
شبم آیینه ی ماهه
دارم نزدیکتر میشم،
یه کم تا آسمون راهه
به دستای نیاز من،
نگاهی کن از اون دورها
من این آرامش محضو،
به تو مدیونم این روزا
عزیزم دوستت دارم
واسه هر چی که بخشیدی
همیشه این تو هستی که
ازم حالم رو پرسیدی
بازم چشمامو می بندم
که خوبی هاتو بشمارم
نمی تونم فقط میگم
 خدا جان دوستت دارم
کمک کن تا نفس مونده
به آغوش تو برگردم
تو حتی از خودم بهتر،
غریبی هامو می شناسی
نمی خوام چتر دنیا رو
که تو بارون احساسی



نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت1:19---23 شهريور 1392
اگــر ساده ای ...

اگــــر راستگــویی ...

اگـــر با وفایی ...

اگـــر با غیرتی ...

اگر یک رنگــی ...

همیشه تنهایــــی ..


فــــــــــرناز
ساعت23:53---4 شهريور 1392
با افتخار لینک شدی باعث اافتخارمه ک باز ردپاتا توی وبم ببینم


قلمـــــــــــــت کوکـــــــ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 3 / 6برچسب:که تو بارون احساسی,ساعت6:37 بعد از ظهرتوسط yousef | |