یکی شبیه تو



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


98511

از دستت دادم نفهمیدم که چی شد

تو رفتی و من نمی دونم نگاه تو مال کی شد

اگه داری می شنوی بیا برگرد خونه

من هنوز چشم برام،چشم برات دیوونه

هر جا می رفتم کسی رو شکل تو می دیدم خودمو می باختم

می گفتم این همونه که من گمش کردم و بهش رو می نداختم

بعد چند لحظه می فهمیدم اون نیست،بر می گشتم زود

می گفتم اشتباهی شده و منو می بخشید و می خندید زود

دارم دیوونه می شم از دوریت داغونم من

می ترسم تو رو نبینم و جلو چشم مردم داغون تر شم

می ترسم تو رو با کس دیگه ای ببینم و بگی که برگرد

منم بشکنم و تو هم بکنی ترکم

هر جا که میرم تو رو می بینم

ترسم از اینه که تو منو نشناسی

می خوام اونایی که تو زندگیمن بفهمن دوستشون ندارم

تو یادم دادی واسه یه عشق واقعی من کم نذارم

حالا کجایی ببینی ذره ذره احساسو دارم می بخشم

یه روز اومدم دنبالت اما خونه ی خودمم بر نگشتم

دارم دیوونه می شم از دوریت داغونم من

می ترسم تو رو نبینم و جلو چشم مردم داغون تر شم

می ترسم تو رو با کس دیگه ای ببینم و بگی که برگرد

منم بشکنم و تو هم بکنی ترکم….  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 22 / 3برچسب:یکی شبیه تو, احمد ابن نصیر,ساعت11:51 قبل از ظهرتوسط yousef | |