شاید عاشقت بشم اگه زمستون بگذره



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


98511

دیگه فایده ای نداره نگو عاشقی و دل تنگ

مث اون وقتای تو منم شدم یه تیکه سنگ

این افتخار بود واسه من بذارمت روی سرم

به عکست بوسه بزنم لای گلای دفترم

یادت میاد می گفتم فقط بمونی کافیه

خندیدی و گفتی بور خیالتم اضافیه

دنیا چقد کوچیک شده یاد ما هم میفتی

در حد من تو نیستی این جمله رو تو گفتی

ئاسه دل سنگی تو هزار تا نامه دادم

نخونده پاره می شدن بازم ادامه دادم

چقد برای دیدنت پی بهونه گشتم

کوچیک شدم پیش دلت دیگه ازت گذشتم

شبا دیگه کار منه خوندن کنار پنجره

شاید عاشقت بشم اگه زمستون بگذره

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 22 / 3برچسب:بابک جهان بخش ,زمستون,فایده,گلای دفتر,در حد من,ساعت11:28 قبل از ظهرتوسط yousef | |