از این بعد بزرگ میشم



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


98511

دیگه دلم برای توتنگ نمیشه,تنگ نمیشه


از این به بعددیگه دلم بیخودی دلتنگ نمیشه


غروری که بخاطرت گم شده پیدامیکنم


هرجابگی دوست دارم میاموحاشا میکنم


منم مث خودت میشم/میشم یک آدم آهنی


تانتونی هرجوری که خواستی باهام حرف بزنی


از این به بعدمیخوام برام مسخره باشه گریه هات


یجورمیخوام عوض بشم این روزامویادت نیاد


بهت کنایه میزنم وقتی تو فکر موندنی


روقلبت حک کن عزیزم شکستنی,سوزوندنی


ازاین به بعدمنم دلم واسه خودم دلواپسه


از این همه شادی وغم سهمی به تو نمیرسه


حالاببین تمام حرفاتوتلافی میکنم


آتیش توی رویایی که داری می بافی میکنم


دیگه تموم بچگی از این بعد بزرگ میشم


بره بودم نفهمیدی ببین چه جوری گرگ میشم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 12 / 2برچسب:,ساعت9:40 قبل از ظهرتوسط yousef | |