اينم چند تا اس ام اس.....



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


98511

می دونی 721 یعنی چی؟
یعنی میان 7 آسمون و 2 عالم یه عزیز دارم اونم تویی
.................................................. ............................
دعای قاصدک ها خوشبختی آدماست؛
برایت آرزوی یه دنیا قاصدک دارم.
.................................................. ............................
بیشتر مردم فک میکنن آسمون آبیه
ولی من فک میکنم اون سیاه
چون
اونو توی چشمای تو میبینم.
.................................................. ............................
برام بمون بهونه باش برای دل سپردن،
نزار که آرزوم بشه یه روزی بی تو مردن.
.................................................. ............................
صد بار گفتم داری میری راه میری جلوی پاتو نگاه کن،
باز افتادی تو قلبم!!
.................................................. ............................
در صفحه شطرنج زندگیم تمام مهره هایم مات مهربونیت شد،
و من با اسب سفید قلبم به سوی تو تاختم تا بگویم شاه دلم
دوســتت دارم
.................................................. ............................
بهش گفتم اگه من بمیرم گریه می کنی؟
گفت:خیلی.
پرسید اگه من بمیرم تو گریه میکنی؟
گفتم:نــه
رفت و نذاشت بگم اگه تو بمیری منم میمیرم.
.................................................. ............................
تو + عشق = زندگی
زندگی + تو = آرامش
من - تو = دیوانگی
عشق + دیونگی = تو
زندگی - تو = مرگ
.................................................. ............................
love is like war...
easy to start...
and difficult to end...
.................................................. ............................
واسه مشق شب 100 بار بنویس
اونی که فکرش رو نمیکنی همیشه به یادته...
.................................................. ............................
بمون
بی تو زندگی تقاص اشتباهمه
عذاب دوست داشتن تلافی گناهمه
.................................................. ............................
عادتم داده خیال تو که یادم باشد،
یاد من هم نکنی باز به یادت باشم.
.................................................. ............................
زیباترین حمت دوستی:
به یاد هم بودن است نه در کنار هم بودن.
.................................................. ............................
دوستی را چشم انتخاب کند محبوب دل نشود
ولی هر که را دل انتخاب کند،
بی گمان نور چشم خواهد بود.
.................................................. ............................
دوصت دارم با ص صابون،
تا همه تو کفش بمونن.
.................................................. ............................
دوستی تکرار دوستت دارم نیست/
فهمیدن ناگفتنیهای کسی است که دوستش داری.
.................................................. ............................



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 12 / 2برچسب:,ساعت9:27 قبل از ظهرتوسط yousef | |