من چه ميدانستم ...



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


98511

اشک من بارون غربت 

تو دلم غبار حسرت

من برات سوغاتی دارم 

یه سبد گل محبت

گر قضای روزگار تکه کند قلب مرا مینویسم روی هر تکه از آن نام تو را . . .

با دل عاشق بد نکن ای آدم نامهربون 

سنگدل و بی وفا نشو ، یه دل داری اینم نشون . . .

آنجا که توئی ، رهگذری نیست مرا 

جز دوری تو غم دیگری نیست مرا

خواهم که به جانب تو پرواز کنم

حیف است که هیچ بال و پری نیست مرا . . .

ای اشک ، آهسته بریز که غم زیاد است 

ای شمع آهسته بسوز که شب دراز است

امروز کسی محرم اسرار کسی نیست 

ما تجربه کردیم ، کسی یار کسی نیست . . .

لنگر عشق زدم بر دل طوفانی تو 

تکیه گاهم شده است ساحل بارانی تو . . .

در آسمان دل من پرنده پر نمیزنه 

تو کلبه غم زده ام محبت سر نمیزنه . . .

باز هم ثانیه ها اسم تو را جار زدند

و دقایق امشب به تو تکرار زدند

سکوتی که در این عقربه ها میچرخید ،

نکند در دل تو اسم مرا دار زدند . . .

من شکستم تا تو را عاشق کنم 

بعد من باران فقط آب است و بس

هر که بعد از من سراغت را گرفت 

زشت يا زيبا فقط خواب است و بس . . .

يک نفر امد قرارم را گرفت 

برگ و بار و شاخسارم را گرفت

چهار فصل من بهاران بود ، حيف

باد پائيزي بهارم را گرفت

اعتباري داشتم در پيش عشق

با نگاهي ، اعتبارم را گرفت

عشق يا چيزي شبيه عشق بود

آمد و دار و ندارم را گرفت . . .

چشمي به هم زديم و دنيا گذشت

دنبال هم ، امروز و فردا گذشت

دل ميگه باز فردا را از نو بساز

اي دل غافل ديگه از ما گذشت . . .

راز دل با يار محرم هم نبايد باز گفت

روزي آن محرم اگر بيگانه شد تکليف چيست ؟

خوشا آنان که در بازار گيتي خريدار وفا بودند و هستند

خوشا آنان که در راه رفاقت رفيق با وفا بودند و هستند . . .

گريه در چشمان من طوفان غم دارد ،

ولي خنده بر لب ميزنم تا کَس نداند راز من . . .

اگر باغ نگاهم پر ز خار است ،

گلم تاراج دست روزگار است

به چشمانت قسم ، با بودن تو ،

زمستاني ترين روزم بهار است . . .

من چه ميدانستم دل هر کس ، دل نيست

قلب ها ز آهن و سنگ ، قلب ها بيخبر از عاطفه اند....

من چه ميدانستم . . .

عیب کار از جعبه تقسیم نیست ،

سیم سیار دل ما سیم نیست

این هزاران طول موجش را بگير،

دیش احساسات ما تنظیم نیست . . .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 4 / 2برچسب:,ساعت12:45 قبل از ظهرتوسط yousef | |