هرگز نباشد



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


98511


آری .آغاز عشق است،تنها نشانه ء جاویدان این جهان
واژه ای خاص که آفریده شد تا وجود آدمی را برای ابد تسخیر سازد
پروردگار آدم را از مشتی خاک برگرفت و از خود در او دمید ویقیناً هر که پروردگار در او بدمد عاشق میشود
و بی شک برترین هدف آفرینش عشق است و والاترین وظیفه آدمی عاشقی است .
او می فرماید : شما آفریده شدید تا عاشق باشید و تنها آزمونتان همین عشق است
ونیز عشق مجال سخن گفتن است با من
پس با من گفتگو کنید
عشق همان معجزه ای است که خاک را به نور بدل مسازد
و عشق نام من است و نام دیگر آدم
پس بسوی من آئید که برترین شما عاشقترین شماست
پس پروردگارا :از من هر آنچه دارم و هر آنچه خواهی بگیر ،باشد که دنیای فانی و بهشت ابدی را نداشته باشم ، اما نباشد ،هرگز نباشد که در قلبم عشق نباشد ، هرگز نباشد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 12 / 2برچسب:,ساعت8:34 قبل از ظهرتوسط yousef | |