فرشته­ ي نجات



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


98511


وقتي رسيدي كه شكسته بودم

از همه­ ي آدما خسته بودم

وقتي رسيدي كه نبود اميدي

اما تو مثه معجزه رسيدي

بعد يه عالم اشك و بغض و فرياد

خدا تو رو براي من فرستاد

خوب مي دونم جاي تو رو زمين نيست

خيليه فرق تو فقط همين نيست

آدماي قصه­ هاي گذشته

به كسي مثل تو ميگن فرشته

فرشته ­ي نجات، فرشته­ ي نجات

تو جون ازم بخواه،اونم كمه برات

رسيدي از يه جا كه آشنا بود

شبيه تو فقط تو قصه ها بود

تو از يه جاي خيلي دور اومدي

قفل رو شكستي مثه نور اومدي

تو هموني كه آرزوي من بود

هميشه هر جا رو به روي من بود

شبا تو خوابم تو رو ديده بودم

خيلي شبا بهت رسيده بودم

خوب مي دونم جاي تو رو زمين نيست

خيليه فرق تو فقط همين نيست

آدماي قصه­ هاي گذشته

به كسي مثل تو ميگن فرشته

فرشته­ ي نجات، فرشته­ي نجات

تو جون ازم بخواه،اونم كمه برات

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 29 / 1برچسب:,ساعت7:57 قبل از ظهرتوسط yousef | |